Merkstrategie

Brans helpt organisaties in twee werksessies tot een fundament is gelegd voor het bereiken of herijken van identiteit en positie in haar concurrentielandschap. De werksessies zijn georganiseerd voor een multidisciplinair team van medewerkers uit het MT en directie van een organisatie. De sessies hebben een tweeledig doel:

Basis bepalen Wat is in de basis de identiteit van het merk? Wie zijn wij? Welke waarden drijven de organisatie, in welk competitief landschap beweegt het merk, en hoe maken we daarin de meest waardevolle connectie met onze doelgroepen (lezers & adverteerders)?

Vertaalslag Als we onze identiteit en onze positie in het landschap helder hebben, hoe gaan we ervoor zorgen dat al onze interne en externe activiteiten bouwen op en aan het merk?
o6o7

Nieuwsgierig geworden? Bel Maurits Brans voor meer informatie aan de hand van zijn werk voor de merken Leerdammer, NRC, Credit Agricole, Delta Lloyd, Dierenpark Emmen en Artsen zonder Grenzen